Orde in to do lijstjes
To do lijstjes: ze moeten orde brengen in chaos. Maar als je heel veel to do’s hebt dan wordt zo’n lijst enorm lang en is prioriteit aanmaken steeds lastiger.
De maatschappij wordt steeds drukker. We hebben een baan, of twee (of een bedrijf en een baan) draaiende te houden, een huishouden, kinderen om op te voeden, een sociaal leven. We worden dan ook steeds beter in het ‘verzamelen’ van to do’s.
Handige app voor to do lijstjes
Met de app Any.DO kun je al heel wat orde in de chaos scheppen, maar de ouderwetste Post-itjes blijken voor veel mensen ook nog steeds goed te werken (en stiekem veel gezelliger).
Prioriteiten bepalen met Post-it’s
Ons hart maakte dan ook een sprongetje toen we deze geweldige ‘Someday Sticky Notes’ ontdekten. Een doosje vol met Post-it’s verdeeld in handige categorieën als vandaag, morgen, ooit, nu en nooit.
Hiermee wordt het bepalen van prioriteiten opeens een stuk makkelijker, omdat je bij elk stickertje dat geplakt moet worden er echt goed over nadenken. Aanrader dus als je meer rust & structuur wilt.
Bestel deze set op Knock Knock >>